DÉ ERP-OPLOSSING OP MAAT VOOR JOUW BEDRIJF

Versnipperde tools en handmatige administratie vertragen je groei. Met één geïntegreerd ERP-systeem automatiseer je je offertes, werkbonnen, planning, stockbeheer en facturatie, allemaal in één gebruiksvriendelijk platform. Zo bespaar je tijd, vermijd je fouten en behoud je altijd het overzicht. PureAgency is officiële partner van het ERP-systeem I am Digital. Wij helpen bedrijven om sneller offertes te maken, werkbonnen op te volgen, planning te optimaliseren,stock te beheren en nog zoveel meer, allemaal in één krachtig en intuïtief platform.

Waarom kiezen voor PureAgency + IAMD

Met I Am Digital (IAMD) kiest u voor een flexibele, veilige en toekomstbestendige ERP-oplossing die zich moeiteloos aanpast aan uw bedrijf. Bespaar tijd, werk efficiënter en heb altijd real-time inzicht in uw bedrijfsprocessen.

 Volledige ondersteuning na implementatie

Als officiële IAMD-partner begeleiden we je niet alleen tijdens de implementatie, maar blijven we je ondersteunen met onze Service After Implementation (SAI). Je staat nooit alleen.

Shopify-integratie

Coming soon: IAMD will integrate with Shopify, ensuring seamless synchronization between your webshop and business processes. As an official Shopify partner, we ensure a smoothandpowerfulintegration.

Gebruiksvriendelijke en realtime inzichten

Daarnaast biedt IAMD gebruiksvriendelijke software die naadloos verschillende bedrijfsprocessen integreert, waardoor je real-time inzichten krijgt om je doelen te bereiken.

Wat kan ons ERP-systeem voor u doen?

Tijdregistratie

IAMD geeft je inzicht in hoeveel tijd je medewerkers besteden aan verschillende taken. Deze feature geeft je inzicht in de productiviteit en efficiëntie van je bedrijf.

BOEK EEN DEMO

End-to-End operaties

Van offerte tot facturatie, IAMD stroomlijnt het hele process en vermijdt fouten. Dit systeem zorgt voor een naadloze integratie van elk onderdeel van je bedrijfsvoering. Ook het presale aspect zit verwerkt in het systeem en brengt in kaart hoe prospecten converteren naar klanten.

BOEK EEN DEMO

Werkbonnen

Met IAMD creëer je snel en nauwkeurig werkbonnen, zonder de administratieve rompslomp. Digitale werkbonnen geven werknemers altijd en overal toegang tot essentiële projectinformatie, klantgegevens en instructies.

BOEK EEN DEMO

ALLE FUNCTIES

Tijdregistratie
Tijdregistratie
Offerte & Berekening
Offerte & Berekening
Facturatie
Facturatie
Klantrelatiebeheer (CRM)
Klantrelatiebeheer (CRM)
Projecten
Projecten
Planning
Planning
Installaties
Installaties
Werkbonnen
Werkbonnen
Werfverslagen
Werfverslagen
Supporttickets
Supporttickets
Transportregistratie
Transportregistratie
Todo's
Todo's
IAMD FieldApp
IAMD FieldApp
Productbeheer
Productbeheer
Voorraadbeheer
Voorraadbeheer
Verkoop
Verkoop
Online kassa
Online kassa
Transfers
Transfers
Customer Loyalty
Customer Loyalty
B2B / B2C Webshop
B2B / B2C Webshop
Abonnementen
Abonnementen
Inkoop
Inkoop
OCR
OCR
Betalingen
Betalingen
Personeel
Personeel
Digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen
Dashboards
Dashboards
Workflows
Workflows
Rapporteren
Rapporteren
Integraties
Integraties

VOORDELEN

Cloudgebaseerd
Software
Flexibiliteit
Ontworpen voor
diverse industrieën
Eenvoudige integratie
met andere hulpmiddelen
Gebruiksvriendelijk en
Moderne interface

PAKKETTEN

Wij analyseren uw bedrijfsprocessen, identificeren verbeterpunten en leveren een rapport als basis voor optimalisatie.

  • Analyseren
  • Identificeren
  • Implementeren
  • Monitor

Met IAMD Quick Start werk je met een voorgeassembleerd pakket dat je kunt aanpassen aan de behoeften van jouw bedrijf.

  • Gebruiksvriendelijk 
  • Toegankelijke opstelling 
  • Onmiddellijke resultaten 
  • Snelle implementatie 

IAMD is uiterst flexibel door configuratie. Je kunt het volledig aanpassen op basis van je behoeften en werkwijze.

  • Schaalbaar 
  • Eenvoudige integratie 
  • Volledig configureerbaar 
  • Geavanceerde rapportage

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag? Wij zijn hier om te helpen!